Autor: Aira Tammemäe • 24. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2 kliendiboonuse maksid kinni konkurendid

Tele2 korraldas sügisel kavala kampaania. Iga vastuvõetud kõne eest pakuti viis senti raha seadmete või teenuste ostmiseks. See raha tuli tegelikult konkurentide taskust.

Elisa ja EMT eitavad sarnase pakkumise tegemist oma klientidele. Tele2 väidab vastupidist. Kas varjamise põhjuseks on Elisa ja EMT läbikukkunud kampaaniad?

Lugege telekomi hinnasõjast ja fantoompakkumistest Äripäeva müügiveebist Best Sales.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755