• 24.01.13, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 kliendiboonuse maksid kinni konkurendid

Tele2 korraldas sügisel kavala kampaania. Iga vastuvõetud kõne eest pakuti viis senti raha seadmete või teenuste ostmiseks. See raha tuli tegelikult konkurentide taskust.
Elisa ja EMT eitavad sarnase pakkumise tegemist oma klientidele. Tele2 väidab vastupidist. Kas varjamise põhjuseks on Elisa ja EMT läbikukkunud kampaaniad?
Lugege telekomi hinnasõjast ja fantoompakkumistest Äripäeva müügiveebist Best Sales.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 14:28
IT-mammutprojektid ei kuku läbi, vaid keegi rikub need ära
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele