• 30.01.13, 19:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elion loob dubleeriva süsteemi

Elion loob ulatuslike rikete vältimiseks dubleeriva süsteemi, millesse investeerib enam kui 5 mln eurot kolme kuni viie aasta jooksul.
Elioni tehnoloogiadirektor Kalev Reiljan rääkis täna, et ettevõte on otsustanud kiirendada dubleeriva süsteemi loomist, mis tagaks suurte rikete puhul teenuse edastamise.
Süsteemi loomise hind kujuneb viie miljoni euro ligi. Reiljan selgitas, et tegemist on investeeringuga, mille kulu on kolme kuni viie aasta peale kokku. Raha klientide käest võtma ei hakata. „Tegemist ei ole meie jaoks väikese rahaga, me ei saa endale selliseid rikkeid lubada,” teatas Reiljan.
Elioni teenusvõrgus on kokku üle kahesaja tuhande erineva seadme, teenusvõrgus on sadu erinevaid servereid ja seadmeid, kogus sütsteem tuleb üles ehitada samal kuju, et teenuseid ümber saaks tõsta kui selleks tekib vajadus. Samuti tuleb mõlemat süsteemi värskena hoida. „Tegemist on väga töömahuka projektiga,” selgitas Reiljan.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Dubleeriva süsteemi loomise plaan on firmal olnud juba ligi aasta. Reiljan ütles, et nüüd tuleb suunata olemasolevatesse investeeringutest rohkem vahendeid, et projekt kiiremini lõpetada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele