• 11.02.13, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspressi kasvu vedas jaanuaris veeb

Täna avalikustas Ekspress Grupp oma jaanuari müügitulu, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga 2%. Firma sõnul näitas taas suurimat kasvu online-meedia segment.
Jaanuaris kasvas Ekspress käive 2%, 4,06 miljoni euroni. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta jaanuariga 540 000 eurolt 600 000 eurole ehk 12%. Parima tulemuse saavutas Delfi Leedu, millele aitasid kaasa eelmisel aastal käivitunud erinevad portaalid ning samuti kuulutusteportaali Alio ost.
Perioodiliste väljaannete segmendis oli reklaamikäive kõikides ettevõtetes languses. Ainsana suutis Maaleht kasvuga üllatada. Kokkuvõttes kasvatas perioodiliste väljaannete segment tulusid 4,3% ehk 1,7 miljonilt eurolt 1,77 miljonile eurole. Seda toetas ajalehtede üksikmüügi ja Eesti filmiklassika DVD-sarjast tulenev käibe kasv ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele