Täna avalikustas Ekspress Grupp oma jaanuari müügitulu, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga 2%. Firma sõnul näitas taas suurimat kasvu online-meedia segment.
Jaanuaris kasvas Ekspress käive 2%, 4,06 miljoni euroni. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta jaanuariga 540 000 eurolt 600 000 eurole ehk 12%. Parima tulemuse saavutas Delfi Leedu, millele aitasid kaasa eelmisel aastal käivitunud erinevad portaalid ning samuti kuulutusteportaali Alio ost.
Perioodiliste väljaannete segmendis oli reklaamikäive kõikides ettevõtetes languses. Ainsana suutis Maaleht kasvuga üllatada. Kokkuvõttes kasvatas perioodiliste väljaannete segment tulusid 4,3% ehk 1,7 miljonilt eurolt 1,77 miljonile eurole. Seda toetas ajalehtede üksikmüügi ja Eesti filmiklassika DVD-sarjast tulenev käibe kasv ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.