Tarbijad kulutavad traditsioonilisele meediale endiselt rohkem aega ja raha, kuid eriti Hiinas ja mujal Aasias kaotavad paberväljaanded oma positsiooni, selgub KPMG Internationali ja uuringufirma YouGov uuringust.
Digitaalmeedia kasutamine on 2011. aastaga võrreldes suurenenud ja rohkem kui pooled küsitletutest leiavad, et neil on parem ligipääs digitaalmeediale. Lisaks peab tarbijatest 70 protsenti online-meedia uudiste valikut laiemaks, kuid sellele vaatamata kulutavad tarbijad tavameediale ühes kuus seitse dollarit ehk 5,17 eurot rohkem kui digitaalmeediale. Keskmiselt kulutavad tarbijad kuuga traditsioonilisele meediale keskmiselt 12 dollarit ehk 8,86 eurot ja digitaalmeediale viis dollarit ehk 3,69 eurot. Kusjuures arengumaades on kulutused meediale kaks dollarit ehk 1,48 eurot suuremad kui arenenud maades.
Uuringus osalejate seas on endiselt populaarsemaks uudistekanaliks televisioon, mida jälgib näiteks Saksamaa ja Austraalia elanikest 92 protsenti. Suur osa tarbijatest vaatab aga telekanaleid läbi telefoni või tahvelarvuti: ligi kolmandik Singapuri elanikest ja 14 protsenti ameeriklastest. Tahvelarvutit omab või plaanib osta 26 protsenti küsitletutest, samal ajal kui 53 protsenti omab või soovib omada nutitelefoni.
KPMG ja uuringufirma YouGov läbiviidud uuringus osales üle 9000 tarbija üheksast erinevast riigist: Austraalia, Brasiilia, Kanada, Hiina, Saksamaa, Singapur, Hispaania, Ühendkuningriik ja Ameerika Ühendriigid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uuringu kokkuvõttega saab tutvuda siin:
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?