• 13.02.13, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Deloitte: personaalarvuti pole surnud

Audiitorfirma Deloitte väidab oma värskes IT-ala ülevaates, et ka tänavu veel käib 80 protsenti internetiliiklusest läbi süle- ja lauaarvutite.
Enamgi veel, vähemalt 70 protsenti erinevatele netiühendust pakkuvatele seadmetele kulutatud ajast veedame me personaalarvutites. Kuigi nutitelefonide ja tahvelarvutite müük on toonud kaasa arvamusi, et personaalarvutite aeg on läbi saamas, pole see tegelikult sugugi nii, väidab Deloitte.
Kuigi erinevate uute netiühendust võimaldavate vidinate müügiedu on olnud suur, pole ka personaalarvutid pildilt kuhugi kadunud ja seda väga lihtsal põhjusel - neid on mugavam kasutada. Nende ekraan on suurem, klaviatuur kasutajasõbralikum, hiir käepärasem. Inimesed ei taha tihtipeale mitte ainult lugeda midagi, vaid ka ise veebis sisu luua. Ja seda on palju lihtsam teha suurema ekraani ja mugavama klaviatuuriga. Suurus loeb.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele