Tele2 Eesti kommunikatsioonijuhi Hans Saarvelti sõnul on vahed Eesti telekomiturul väga väikesed ja uuringute kohaselt vahetub turuosa liider pidevalt.
Eile teatas alustuseks Elisa, et TNS Emori turu-uuringu järgi on Elisa mobiilside eraklienditurul uus turuliider. EMT ei pea seda uuringut adekvaatseks, nende hinnangul hoiab EMT kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul.
“Näiteks TNS Emori 2012. aasta detsembris tehtud uuringu kohaselt oli Tele2 turuosa 33, EMT-l 32 ning Elisal 31 protsenti. Aasta jooksul on need positsioonid igas kvartalis vahetunud,” ütles Saarvelt ja lisas, et vahed on väiksemad kui statistiline veaprotsent.
“Turuosade vahetumine ei anna kliendile suurt midagi, meile on olulisem, et uuringud näitavad läbivalt, et Tele2 pakub parimat hinda,” ütles Saarvelt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
*2012. detsembri ja kogu aasta TNS Emori uuringu lühikokkuvõte on lisatud manuses.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.