• 20.02.13, 09:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Börsilt lahkuv Dell häid numbreid ei näidanud

Börsilt ära minev maailma suuruselt kolmas arvutitootja Dell teatas kolmandiku võrra kukkunud kasumist ning koomale tõmmanud käibest.
Neljandas kvartalis teenis Dell puhaskasumina 530 miljonit dollarit ehk 30 senti aktsia kohta 14,3 miljardi dollarilise käibe juures. Thomson Reutersi küsitletud analüütikud ootasid käibeks 14,12 miljardit dollarit. Korrigeeritud kasum oli 40 senti aktsia kohta, mis oli veidi parem 39sendisest prognoosist.
"Kuigi tulemused klappisid üldjoontes ootustega karmis ärikeskkonnas, siis millegi üle väga rõõmustada ei ole," kommenteeris Reutersile ISI Groupi analüütik Brian Marshall ja lisas, et kahanev käive ja kasum ei tähenda head firmale.
"Börsilt lahkumine on loogiline ja see õnnestub neil," lisas analüütik. "Tõenäoliselt peavad nad maksma veidi rohkem kui välja pakutud 13,65 dollarit aktsia kohta, kuid päeva lõpuks seal palju alternatiive ei ole."
Firma ei jaganud välja ühtegi prognoosi ei majandusaasta ega kvartali kohta, tuues põhjuseks eelseisva börsilt lahkumise.
Delli personaalarvutite müük üle maailma kukkus neljandas kvartalis aastaga ligi 21%, 9,48 miljoni ühikuni. Helge koht firmale oli äriklientidele osutatavad teenused, mille käive kasvas 6% võrra, 5,2 miljardi dollarini.
Firma müük tavatarbijatele kukkus aastaga lausa 24%, 2,8 miljardi dollarini ning müük ettevõtetetele kahanes 7%, 4,7 miljardi dollarini.
Pärast tulemuste avalikustamist suuri liikumisi firma aktsiahinnas oodata ei olnud, küll aga aktsia kallines 0,25%, 13,84 dollarini. See annab märku, et investorid ootavad endiselt umbes 20 senti aktsia kohta paremat pakkumist võrreldes Michael Delli ja Silverlake Managementi pakkumisega.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele