Saar rõhutas oma ettekandes, et pole mõtet võtta kuskilt raamatust struktuuri ja hakata oma inimesi sellesse suruma - töötab kokkulepe.
"Kokkuvõtvalt võib öelda, et rahulolu sõltub sellest kui palju suudetakse vastata ümbritseva keskkonna ootustele," märkis Saar ja tõi näite kahest identse kvalifikatsiooniga administraatorist, kes täidavad samasuguseid lepinguid, kuid ühe hallatava kliendi puhul on rahulolu suurem. Saare sõnul on selle näite puhul põhjendus väga lihtne - administraator läks välja oma rollist ja hakkas tegema ettepanekuid väljaspool lepingusse puutuvat.
Saar märkis, et kõige olulisemad asjad meeskonnatöös on eesmärk, kommunikatsioon, õiged inimesed õigetel kohtadel ja juhtimine. Ei piisa sellest kui tõdetakse, et "minu osa on korras." Ka pidas Saar probleemiks seda kui osapooltel on erinevad eesmärgid ja puudub isiklik suhe töösse.
"Elionis oleme teinud radikaalse muutuse – töötajate eesmärgid on ärilised. Näiteks võib programmeerija eesmärk olla kliendi rahulolu pärast uue teenuse turule toomist. Mida rohkem on ühiseid eesmärke teiste osakondade ja inimestega. Selliseid, mis on läbivaieldud ja omaks võetud, mitte lihtsalt seina peal kirjas, seda suurem on tõenäosus, et inimesed ei mõtle selle peale, et oma osa hästi ära teha, vaid selle peale, miks seda projekti tehakse. Hakkavad juhtuma sellised asjad, et programmeerijad või analüütikud hakkavad ütlema projektijuhilt küsima, milleks mõnda konkreetset nuppu vaja on. Kui sellised arutelud hakkavad tekkima, tulevad ka töövõidud," tutvustas Saar meeskonnatööd Elionis.