Tehnoloogiaarendusfirma NOW! Innovations juhatuse liikme Kalju Rüütli sõnul on strateegiline leping BMWga nende jaoks esimene sellise mastaabiga leping ning ilmselt on esimene ka Põhjamaades ja Baltikumis.
"Leping annab ettevõttele uue hingamise ja uued võimalused. Tegemist on ikkagi maailma ühe suurima autotootjaga. Nende haare on globaalne nagu meiegi oma. See koostöö kujuneb kindlasti huvitavaks,“ lausus Rüütli.
Tegemist ei ole lihtsalt koostöölepinguga, vaid see on strateegiline leping, mis Rüütli sõnul tähendab seda, et nad on koos BMWga paika pannud strateegilised suunad, kus töötatakse välja uusi teenuseid.
Rüütli lisas, et koostööleping ei ole BMW kui autotootjaga, vaid selle kaubamärgiga BMW i, mis sisaldab teenuseid, mida BMW pakub oma autodele kasutamiseks muusikakeskuse või mobiilseadmete kaudu. „Meie tegelikult ei otsinud neid (BMWd – toim). Meid leiti üles,“ märkis Rüütli.
NOW! Innovations otsib ikka endale koostööpartnereid. „Nüüd jõudis koostöö algne idee lepinguni,“ lausus Rüütli.
NOW! Innovationsil on hulk koostöölepinguid, aga sellise mastaabiga leping nagu BMWga on esimene. „Loodan, et mitte viimane,“ märkis Rüütli.
See on unikaalne leping, sest harikult BMW ei kuuluta strateegilist partnerlussidet välja. „Ma ei teagi kedagi Eestist, Baltikumist ega Põhjamaadest, kellel oleks sellise mastaabiga leping BMWga alla kirjutatud,“ tõdes Rüütli.
BMW sõlmis lepingu Eesti päritolu tehnoloogiaarendusfirmaga NOW! Innovations, mis pakub ülemaailmset mobiilimaksete ja arvelduste lahendust. Teenus hõlmab kogu maailma, eelkõige on sihikul Ameerika, ning Rüütel loodab, et see jõuab ka kunagi Eestisse.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.