• 14.03.13, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

NOW! Innovations: BMW leidis ise meid üles

Tehnoloogiaarendusfirma NOW! Innovations juhatuse liikme Kalju Rüütli sõnul on strateegiline leping BMWga nende jaoks esimene sellise mastaabiga leping ning ilmselt on esimene ka Põhjamaades ja Baltikumis.
"Leping annab ettevõttele uue hingamise ja uued võimalused. Tegemist on ikkagi maailma ühe suurima autotootjaga. Nende haare on globaalne nagu meiegi oma. See koostöö kujuneb kindlasti huvitavaks,“ lausus Rüütli.
Tegemist ei ole lihtsalt koostöölepinguga, vaid see on strateegiline leping, mis Rüütli sõnul tähendab seda, et nad on koos BMWga paika pannud strateegilised suunad, kus töötatakse välja uusi teenuseid. 
Rüütli lisas, et koostööleping ei ole BMW kui autotootjaga, vaid selle kaubamärgiga BMW i, mis sisaldab teenuseid, mida BMW pakub oma autodele kasutamiseks muusikakeskuse või mobiilseadmete kaudu. „Meie tegelikult ei otsinud neid (BMWd – toim). Meid leiti üles,“ märkis Rüütli.

Artikkel jätkub pärast reklaami

NOW! Innovations otsib ikka endale koostööpartnereid. „Nüüd jõudis koostöö algne idee lepinguni,“ lausus Rüütli.
NOW! Innovationsil on hulk koostöölepinguid, aga sellise mastaabiga leping nagu BMWga on esimene. „Loodan, et mitte viimane,“ märkis Rüütli.
See on unikaalne leping, sest harikult BMW ei kuuluta strateegilist partnerlussidet välja. „Ma ei teagi kedagi Eestist, Baltikumist ega Põhjamaadest, kellel oleks sellise mastaabiga leping BMWga alla kirjutatud,“ tõdes Rüütli.
BMW sõlmis lepingu Eesti päritolu tehnoloogiaarendusfirmaga NOW! Innovations, mis pakub ülemaailmset mobiilimaksete ja arvelduste lahendust. Teenus hõlmab kogu maailma, eelkõige on sihikul Ameerika,  ning Rüütel loodab, et see jõuab ka kunagi Eestisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele