• 01.04.13, 23:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple vabandas kehva teeninduse pärast Hiinas

Apple'i tegevjuht Tim Cook vabandas iPhone'i garantiipoliitika pärast Hiinas seoses klienditeeninduse kriitikaga, vahendas Bloomberg.
Cooki teatel muudab Apple senist tava, kui "probleemsete" iPhone'ide ostmisele järgnenud 15 päeva jooksul pakuti asendust või tagasimakset. Apple tõotas parandada koolitust, klienditeenindust ja Hiinas Apple'i tooteid müüvate poodide jälgimist.
Vabandus saabus pärast Hiina kommunistliku partei ametliku häälekandja People's Daily artiklite seeriat, mis kritiseeris iPhone'i tootjat kehva teeninduse pärast.
Hiina on Apple'i jaoks USA järel suuruselt teine turg, kus majandusaasta esimese kvartali (lõppes detsembris) müügi suuruseks oli 6,83 miljardit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:31 (Eestis kell 20:31) langes Apple Inc 1,73%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 27,53%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele