Apple'i tegevjuht Tim Cook vabandas iPhone'i garantiipoliitika pärast Hiinas seoses klienditeeninduse kriitikaga, vahendas Bloomberg.
Cooki teatel muudab Apple senist tava, kui "probleemsete" iPhone'ide ostmisele järgnenud 15 päeva jooksul pakuti asendust või tagasimakset. Apple tõotas parandada koolitust, klienditeenindust ja Hiinas Apple'i tooteid müüvate poodide jälgimist.
Vabandus saabus pärast Hiina kommunistliku partei ametliku häälekandja People's Daily artiklite seeriat, mis kritiseeris iPhone'i tootjat kehva teeninduse pärast.
Hiina on Apple'i jaoks USA järel suuruselt teine turg, kus majandusaasta esimese kvartali (lõppes detsembris) müügi suuruseks oli 6,83 miljardit dollarit.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:31 (Eestis kell 20:31) langes Apple Inc 1,73%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 27,53%.
Seotud lood
Alarahastatud haridus ning õppejõudude ja teadlaste madalam palgatase võrreldes teiste riikide ülikoolidega on tekitanud Eestis tugeva probleemi järelkasvuga. Sageli arvatakse, et ülikoolidel riigiasutusena on rahastus alati olemas, ent tegelikkuses on teadustööga tegelemisel, maailmatasemel projektide loomisel ning teadustaristu arendamisel oluline osa erasektori toetusel.