Autor: Ken Rohelaan • 1. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apple vabandas kehva teeninduse pärast Hiinas

Apple'i tegevjuht Tim Cook vabandas iPhone'i garantiipoliitika pärast Hiinas seoses klienditeeninduse kriitikaga, vahendas Bloomberg.

Cooki teatel muudab Apple senist tava, kui "probleemsete" iPhone'ide ostmisele järgnenud 15 päeva jooksul pakuti asendust või tagasimakset. Apple tõotas parandada koolitust, klienditeenindust ja Hiinas Apple'i tooteid müüvate poodide jälgimist.

Vabandus saabus pärast Hiina kommunistliku partei ametliku häälekandja People's Daily artiklite seeriat, mis kritiseeris iPhone'i tootjat kehva teeninduse pärast.

Hiina on Apple'i jaoks USA järel suuruselt teine turg, kus majandusaasta esimese kvartali (lõppes detsembris) müügi suuruseks oli 6,83 miljardit dollarit.

Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:31 (Eestis kell 20:31) langes Apple Inc 1,73%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 27,53%.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112