• 11.04.13, 23:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raul Mill: tehniliselt korrektne lahendus ei pruugi olla kasutatav

E-Tervise Sihtasustuse juht Raul Mill toonitas Äripäeva ITuudiste seminaril "Avaliku sektori infosüsteemide planeerimine ja loomine" kasutajakeskse mõtlemise vajadust.
"Kolm põhireeglit, mille vastu eksitakse on kasutaja, kasutaja ja kasutaja," loetles Mill erinevaid komistuskive infosüsteemide loomisel.
Raul Mill pidas seminaril ettekande teemal "Uue infosüsteemi loomine - algusest lõpuni. Eesti tervise infosüsteem." Loe ettekannet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele