Autor: Indrek Kald • 19. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elion astus uude ärivaldkonda

Tänavu aprillis sisenes Elion uude, digitaalse kodu ärivaldkonda, kui nende kliendid said hakata kasutama kodujuhtimise teenust ja seadmeid.

"Kodujuhtimise abil saab inimene oma koduga suhelda ja koduelektroonikat juhtida üle interneti," selgitas Elioni juht Arti Ots pikalt kestnud kodujuhtimise arendusprotsessi.

Kodujuhtimise teenust ja seadmeid valmistatakse eestlaste vedamisel täna ette kogu Skandinaavia turu jaoks TeliaSonera grupis. Elioni hinnangul kasvatab kodujuhtimise teenus nii lairiba klientide arvu kui ka pakub olemasolevatele klientidele täiendavat võimalust internetiteenuse kasutamiseks ja koduse heaolu suurendamiseks.

Võrreldes aastataguse ajaga kasvas Elioni nutiTV klientide arv esimeses kvartalis enam kui 10%, ulatudes märtsi lõpuks ligi 160 000 televisiooniteenuse tellijani. Internetiteenuse klientide arv jõudis 216 000ni, mis on 6% rohkem kui aasta tagasi.

Arti Otsa sõnul näitasid aasta esimesed kuud, et edu tagab oma vigadest õppimine, fookus kvaliteedil ning klientide tagasisidega arvestamine. "Alanud aasta tõestas meile jätkuvat vajadust investeerida võrgu kvaliteeti ning keskenduda pidevalt hästi töötavatesse teenustesse," lisas ta.

Esimeses kvartalis tegi Elion investeeringuid nii võrgu kui toodete arendusse kokku 6,5 miljoni euro eest. Sel aastal jätkab ettevõte ülikiiret internetti võimaldava valguskaablivõrgu rajamist, võrgu kvaliteedi parandamist ning uute teenuste arendamist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755