Autor: Kaisa Gabral • 17. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Martin Kõiva: vettinud mäkradel pole midagi vastu panna!

Kui Hans H. Luige sõnul oli tema põlvkonna ärimeestel rohkem julgust ja pealehakkamist, siis noore ettevõtja Martin Kõiva sõnul pole vanadel "vettinud mäkradel" uutele noortele ja vihastele ettevõtjatele midagi vastu panna.

"Fortumo, TransferWise, Erply, Pipedrive, GrabCad, Cherry, ZeroTurnaround, Fits.me, Defendec, MarineXplore, Creative Mobile. Need on mõned lühikeste aastatega rahvusvahelist edu saavutanud Eesti firmad, mida ühendab lisaks muule asutajate ja juhtide noorus. Vettinud mäkradel pole sinna suurt midagi vastu panna. Kellel siis on ikkagi suuremad cojones’ed? Noored ja vihased mehed on täitsa olemas, nad käivad lihtsalt hoopis teisi radu ja polegi tingimata klassikalised alfaisased," kommenteeris cherry.ee ärijuht Martin Kõiva Luige väljaöeldud mõtet.

Kõiva sõnul puuduvad uue põlvkonna maailmavallutajatel tihti majandusalased teadmised-kogemused ja teised konkurentsieelised, mis on vanemal põlvkonnal ette näidata. "Hirmu riskimise ees ei saa aga neile ette heita. Mõelda välja lahendusi ja tooteid, mida pole kunagi eksisteerinudki ning minna nendega rahvusvahelisele turule, tähendab suuremaid riske kui kodumaal saekaatri püsti panemine. Noortel on alati vähem kaotada (raha, reputatsioon jne) ning kogemuste puudumisest tulenevalt hoopis ei osata riske tihti nähagi," lisas Kõiva.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755