Suurbritannia suurim rahvusvaheline jaekett Tesco plaanib luurata oma dieeti pidavate klientide ostuharjumusi, et neid nõustada, kuidas tervislikumalt süüa, kirjutab Tarbija24.
Tesco kasutab kliendikaardisüsteemi andmeid, et näha, kes on ostnud endale suure kalorisisaldusega toitu ning pakub 16 miljonile Clubcardi omanikule tervislikumate toodete vautšereid või jagab kergemaid toidretsepte, et võidelda ülekaalulisuse epideemiaga.
Tesco juht Philip Clarke ütles, et kliendid vajaksid laiemat valikut, mitte seda, et neid soovimatute ettepanekutega pommitatakse. Supermarketi infotehnoloogid on juba ehitanud online süsteemi, mis mõõdab, kuidas klientide harjumused pärast nn terviseprogrammi muutuvad.
Lisaks teeb Tesco jõupingutusi selle nimel, et vähendada toidukoguseid, mida iga pere aastas minema viskab.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.