Üha enam on juttu olnud aktsiaturgudel tekkivast mullist, misjärel otsustas üks analüütik koondada andmed Twitteris räägitava mulli kohta ning analüüsida tulemust.
MarketWatchis kolumni kirjutanud ACSI tegevjuht Paul Hawtin koostas enda sõnul lihtsa algoritmi, et otsida viimase kuue kuu jooksul (28. november kuni 28. mai) otsida Twitteri säutse sõnaga "mull" koos teiste finantsturgudega seotud märksõnadega.
Säutsude arv sõnaga „mull” Twitteris:
1. kuu – 1682. kuu – 1813. kuu – 2084. kuu – 7625. kuu – 29846. kuu – 29 632
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lihtsalt peale vaadates on näha väga järsku tõusu mulliga seotud säutsudes. Küsimus on selles, kas inimesed säutsuvad meediast kuuldud kuulujutte mullist või on inimestel tegelikult ka hirm aktsiaturgude ülekuumenemise ees?
Eeldades, et mull on moodustunud, millal see siis lõhkeb? Sellele soovivad kõik kauplejad ja investorid vastust. Mullid loovad kauplemiseks suurepäraseid võimalusi, kuid on ka ohtlikud.
Hawtin soovitab vältida ahneks muutumist. Ärge minge kohe mingi muutusega kaasa, vaid oodake selle kinnistumist, soovitab ta. Esialgu võib küll kiirest muutusest ilma jääda, kui n-ö "valestart" võib veelgi kallimaks osutuda. Mulli kasvades soovitab Hawtin panuseid vähendama hakata, sättides endale turutasemeid, mille pealt tasub enda positsioone vähendama hakata ning kasumit võtta.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.