Ilma mingite tähistamiste või isegi pressiteateta lisas Amazon.com täna Los Angelese regioonide hulka, kus klienditele võimaldatakse nende AmazonFresh toidukaupade kojutoomise teenust.
Selle sammuga kahekordistab firma AmazonFresh teenuse kättesaadavust, sest seni oli teenust võimalik kasutada vaid firma kodulinnas Seattles'is, vahendab MarketWatch.
Laienemine ei ole mõistagi ilma väljakutseteta. Amazon on tuntud enda kiire kohaletoimetamisvõime poolest, kuid üks asi on UPSil jätta kast raamatuid kliendi ukseette, kui kedagi kodus ei ole. Teine asi on jätta piimapudelid kuuma päikese kätte lõõmama.
Selle probleemi lahendamiseks saavad AmazonFreshi kasutajad kokku leppida tunni või kolme tunni kohaletoimetuse, mis võimaldab inimestel õigel ajal kodus olla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Toidukaubanduses on teadagi konkurents väga tihe ning marginaalid väga madalad. Sellega poolest ütleb RBC Capital Marketsi analüütik Mark Mahaney, et tegu on Amazoni jaoks loomuliku sammuga.
Kliendikirjas ütleb Mahaney, et toidukaupade toimetamine on strateegiliselt loogiline samm firma pikaaegse püüdluse valguses laiendada tarbijatele pakkumisi ning kasutada ära firma odava maksumusega taristut. Mahaney kinnitas enda ostusoovitust ning 330 dollarilist hinnasihti Amazoni aktsiale.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.