Twitter on suurema kärata teinud avalikuks analüüsitööriistad, mis võimaldavad kasutajatel vaadelda neid jälgivate inimeste ja brändide andmeid, vahendab The Next Web.
Muuhulgas on võimalik vaadelda viimaste säutsude tulemuslikkust. Kasutajad saavad tööriistadele ligi kui lähevad
Twitteri reklaamide töölauale ja vajutavad analüütika lingil.
Kasutajatele pakutakse viimase kuu statistikat (mainimised, jälgimised, loobumised) graafikuna. Täiendavalt saavad kasutajat infot oma viimaste säutsude kohta (lemmikud, taassäutsumised ja vastused).
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.