Twitter on suurema kärata teinud avalikuks analüüsitööriistad, mis võimaldavad kasutajatel vaadelda neid jälgivate inimeste ja brändide andmeid, vahendab The Next Web.
Muuhulgas on võimalik vaadelda viimaste säutsude tulemuslikkust. Kasutajad saavad tööriistadele ligi kui lähevad
Twitteri reklaamide töölauale ja vajutavad analüütika lingil.
Kasutajatele pakutakse viimase kuu statistikat (mainimised, jälgimised, loobumised) graafikuna. Täiendavalt saavad kasutajat infot oma viimaste säutsude kohta (lemmikud, taassäutsumised ja vastused).
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.