Twitter on suurema kärata teinud avalikuks analüüsitööriistad, mis võimaldavad kasutajatel vaadelda neid jälgivate inimeste ja brändide andmeid, vahendab The Next Web.
Muuhulgas on võimalik vaadelda viimaste säutsude tulemuslikkust. Kasutajad saavad tööriistadele ligi kui lähevad
Twitteri reklaamide töölauale ja vajutavad analüütika lingil.
Kasutajatele pakutakse viimase kuu statistikat (mainimised, jälgimised, loobumised) graafikuna. Täiendavalt saavad kasutajat infot oma viimaste säutsude kohta (lemmikud, taassäutsumised ja vastused).
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.