Twitter on suurema kärata teinud avalikuks analüüsitööriistad, mis võimaldavad kasutajatel vaadelda neid jälgivate inimeste ja brändide andmeid, vahendab The Next Web.
Muuhulgas on võimalik vaadelda viimaste säutsude tulemuslikkust. Kasutajad saavad tööriistadele ligi kui lähevad
Twitteri reklaamide töölauale ja vajutavad analüütika lingil.
Kasutajatele pakutakse viimase kuu statistikat (mainimised, jälgimised, loobumised) graafikuna. Täiendavalt saavad kasutajat infot oma viimaste säutsude kohta (lemmikud, taassäutsumised ja vastused).
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.