Autor: Jaanus Vogelberg • 4. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Humana: meie e-poel poleks mõtet

Humana infojuhi Mari-Helene Kaberi sõnul on mitmeid põhjuseid, miks kasutatud riiete müügiga tegeleval firmal pole mõtet e-poodi pidada.

Esiteks on Kaberi sõnul Humanas enamik riideid müügil ühekaupa. "Harvadel juhtudel on sama eset kaks-kolm tükki," ütles Kaber. Kõigi asjade e-poodi ülesriputamine oleks liiga töömahukas.

Teiseks nimetas Kaber, et inimesed tahavad üldiselt riideid selga proovida. "Tänapäeval ei või kindel olla, millisele suurusele täpselt mingi number vastab, sest kasutusel on erinevad standardid," ütles ta. 

Kaber lisas, et Humana partnerorganisatsioonidel Soomes ja USAs on küll veebipoed, mis toimivad, kuid mitte väga edukalt. Eestis on otsustatud, et e-poodi pole mõtet pidada, kuna see oleks kasumlik vaid väga suure müügimahu korral. Humana ei müü ka erinevalt paljudest second-hand poodidest antiiki, mille ühekaupa müük ennast ära tasuks, lisas Kaber.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112