• 05.08.13, 22:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

iPadi turuosa järsult kahanenud

Apple'i tahvelarvuti iPad kaotas teises kvartalis väga järsult turuosa ning konkurendid eesotsas Samsungiga lähenesid, vahendab MarketWatch uuringufirma IDC raportit.
iPad on jätkuvalt kõige populaarsem tahvelarvuti, sest 45 miljonist müüdud tahvelarvutist teises kvartalis 32% olid Apple'i seadmed. Kuid aasta tagasi oli see protsent 60.
Lisaks müüs Apple teises kvartalis 15 miljonit iPadi, mis on 14% vähem, kui aasta tagasi teises kvartalis. Samal ajal Samsungi tahvelarvutite müük neljakordistus 8,1 miljoni ühikuni. Samsungi turuosa kasvas aastaga 8 protsendipunkti, 18%ni.
"Tahvelarvutite turg on endiselt arenemas ning tootjad võivad seetõttu kiiresti tõusta või langeda," kirjutas IDC analüütik Ryan Reith pressiteates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele