Apple'i tahvelarvuti iPad kaotas teises kvartalis väga järsult turuosa ning konkurendid eesotsas Samsungiga lähenesid, vahendab MarketWatch uuringufirma IDC raportit.
iPad on jätkuvalt kõige populaarsem tahvelarvuti, sest 45 miljonist müüdud tahvelarvutist teises kvartalis 32% olid Apple'i seadmed. Kuid aasta tagasi oli see protsent 60.
Lisaks müüs Apple teises kvartalis 15 miljonit iPadi, mis on 14% vähem, kui aasta tagasi teises kvartalis. Samal ajal Samsungi tahvelarvutite müük neljakordistus 8,1 miljoni ühikuni. Samsungi turuosa kasvas aastaga 8 protsendipunkti, 18%ni.
"Tahvelarvutite turg on endiselt arenemas ning tootjad võivad seetõttu kiiresti tõusta või langeda," kirjutas IDC analüütik Ryan Reith pressiteates.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse –
SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning
viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.