Apple'i turuosa langes Hiinas teise kvartali jooksul peaaegu poole võrra, kuna tarbijad eelistasid madalama hinnaga telefone, kirjutas Bloomberg.
California nutitelefonide tootja turuosa kukkus teise kvartali jooksul võrreldes mullu sama ajaga üheksalt protsendilt viiele. Apple'ile on see madalaim turuosa Hiinas pärast 2010. aasta neljandat kvartalit. Samsungi turuosa oli 18 protsenti.
"Apple keskendub ainult kallimale turuosale, kuid Hiina nutitelefonide turu kasv tuleb praegu keskmise ja madala hinnakategooriaga telefonidest," ütles uuringufirma Canalys Hiina uuringute juht Nicole Peng.
Teise kvartali lõpus kuulus Hiina nutitelefonide turuosa esiviisikusse Samsung, Lenovo, China Wireless Technologies, ZTE ja Huawei.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.