Apple'i turuosa langes Hiinas teise kvartali jooksul peaaegu poole võrra, kuna tarbijad eelistasid madalama hinnaga telefone, kirjutas Bloomberg.
California nutitelefonide tootja turuosa kukkus teise kvartali jooksul võrreldes mullu sama ajaga üheksalt protsendilt viiele. Apple'ile on see madalaim turuosa Hiinas pärast 2010. aasta neljandat kvartalit. Samsungi turuosa oli 18 protsenti.
"Apple keskendub ainult kallimale turuosale, kuid Hiina nutitelefonide turu kasv tuleb praegu keskmise ja madala hinnakategooriaga telefonidest," ütles uuringufirma Canalys Hiina uuringute juht Nicole Peng.
Teise kvartali lõpus kuulus Hiina nutitelefonide turuosa esiviisikusse Samsung, Lenovo, China Wireless Technologies, ZTE ja Huawei.
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.