Töötukassa avas oma maakondlikes büroodes kõnekeskused, et parandada klienditeeninduse taset ning muuta klientide ja töötukassa suhtlus tõhusamaks.
Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks. Töötukassa teatel tagab see parema klienditeeninduse. Vajadusel saab nii ka üle täpsustada inimese jäetud teadet, näiteks tema töölesaamise, haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.
Ühtlasi muutusid augusti alguses kõik töötukassa telefoninumbrid.
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.