Autor: Indrek Kald • 13. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Töötukassa lõi igasse maakonda kõnekeskuse

Töötukassa avas oma maakondlikes büroodes kõnekeskused, et parandada klienditeeninduse taset ning muuta klientide ja töötukassa suhtlus tõhusamaks.

Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks. Töötukassa teatel tagab see parema klienditeeninduse. Vajadusel saab nii ka üle täpsustada inimese jäetud teadet, näiteks tema töölesaamise, haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.

Ühtlasi muutusid augusti alguses kõik töötukassa telefoninumbrid.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112