Indrek Kald • 13. august 2013
Jaga lugu:

Töötukassa lõi igasse maakonda kõnekeskuse

Töötukassa avas oma maakondlikes büroodes kõnekeskused, et parandada klienditeeninduse taset ning muuta klientide ja töötukassa suhtlus tõhusamaks.

Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks. Töötukassa teatel tagab see parema klienditeeninduse. Vajadusel saab nii ka üle täpsustada inimese jäetud teadet, näiteks tema töölesaamise, haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.

Ühtlasi muutusid augusti alguses kõik töötukassa telefoninumbrid.

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee