• 18.08.13, 01:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Korobeinik: ettevõtlus peab igal juhul kasumit teenima

Iga ettevõte lahendab mingit probleemi ühiskonnas, muidu ei annaks talle keegi raha: seega ei tähenda sotsiaalne ettevõtlus sugugi kasumi teenimise võimatust, rääkis riigikogulane ja ettevõtja Andrei Korobeinik.
"Mina olen täiesti tavaline kapitalist, mitu firmat loonud ja mitu maha müünud," rääkis Korobeinik arvamusfestivalil traditsioonilise ja sotsiaalse ettevõtluse vahekordi analüüsivas paneelis. "Sellist ettevõtet, mis ühtegi probleemi ei lahenda, ei saagi eksisteerida. Ei ole nii, et firmat loovad inimesed tulevad kokku ja vaatavad lihtsalt, mis turul "kuum" on. Kuid jätkusuutlik ettevõte peab igal juhul raha teenima. Kui ettevõte on küll ülisotsiaalne, aga kaotab iga aastaga raha, siis pannakse ta varsti kinni."
Korobeinik lisas, et mida aeg edasi, seda suuremaks kapitaliks kujunevad inimesed. "Kui sa teed midagi head, siis meeldib see su töötajatele. Usun, et järjest rohkem tekib firmasid, mis soovivad aina rohkem ühiskonnale tagasi anda. Peab näitama, et hoolid, siis on su inimesed rahul ja ka ühiskond on rahul. Seda nii „päris“ kui sotsiaalses ettevõtluses."
Korobeinik väljendas veendumust, et tänapäeval on lihtsam kui näiteks 50 aastat tagasi leida mudeleid, mis toovad raha sisse, aga samas on kasulikud ühiskonnale. "Olgu sul restoran või kirjastus, sa võid teha raha täiesti eetiliselt," lausus ta. "Ka finantsvaldkonnas ja juriidikas on innovatsiooni jaoks ruumi. Ei pea olema nii, et võetakse inimesest viimast."

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele