• 11.09.13, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple’i tarnijate aktsiad sügaval miinuses

Eile avalikustas Apple kaks uut iPhone’i, kuid investorid pettusid "odavtelefoni" kõrges hinnas ning seetõttu on ka Apple’i tarnijate aktsiad täna sügaval miinuses.
Taiwani börsil noteeritud lepingulise tootja Hon Hai Precisioni aktsia kukkus 2,3%, telefonikaamera läätsede tootja Largani aktsia kukkus 6,9%, mikrofonide ja väikekõlarite tarnija ACC Technologies’i aktsia kukkus 5,2%. Apple’i enda aktsia kukkus eile USAs 2,3%.
Turujälgijate sõnul on Apple’i odavama iPhone’i hind arenevate turgude jaoks liiga kõrge. „Ma olen pettunud iPhone 5C hinna pärast, see ei suuda konkureerida Hiina odavtelefonidega,“ ütles Triogem Asset  Managementi investeerimisjuht Tim Seymour.
Apple’i Hiina veebilehel müüakse odavamat versiooni 4888 jüaani ehk 733 dollariga. USAs maksab telefon ilma lepinguta 549 dollarit (16GB). Koos kaheaastase lepinguga algab telefoni hind 99 dollarist. Analüütikud ootasid telefoni hinnaks ilma lepinguta 350-400 dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tipptelefon iPhone 5S hind on USAs lepingu sõlmimisel 199 dollarit (16GB), 299 dollarit (32GB) ning 399 dollarit (64GB). Ilma lepinguta maksavad samad mudelid vastavalt 649 dollarit, 749 dollarit ning 849 dollarit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele