Millisel Eesti idufirmal on 3000 maksvat klienti, mille käive ületab sel aastal 25 mln eurot ning mis annab tööd 40 inimesele?
Arcticstartup tutvustab selliste küsimustega Eesti idufirmat AdCash, mis tegeleb veebis reklaamikampaaniate korraldamisega. Ettevõtte kliendid on internetipoed ja veebis tegutsevad mängukeskkonnad.
"Teeme sedasama, mida Google Adsense (kuvab reklaame vastavalt sellele, millise sisuga veebis neid näidatakse - toim), ainult keskendume meelelahutusveebidele," selgitas ettevõtte juht Thomas Padovani, kes tuli Prantsusmaalt Eestisse 2007. aastal. Aasta hiljem käivitas ta endale ja abikaasale kuuluvas 40 ruutmeetrises äärelinnakorteris AdCashi.
Välisrahastuseta ehitas ta idufirma üles enda tööga ja selgitab oma edu Prantsusmaa klientidele keskendumisega. "Kaasasime sõbrad ja väliskliendid, kes soovisid Prantsusmaa veebikasutajatele reklaame kuvada. Alustasime Prantsusmaalt ja täna annab see müügist 20-30%," seligtas ta. Suurima lepingu sõlmis ettevõtja veebilehitsejapõhise arvutimängude arendamisvõimalust pakkuva Gameforge´iga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esimesel tegutsemisaastal ulatus käive 900 000 euroni, 2012. aastal teenis ettevõte 14 mln eurose käibe juures 2,8 mln eurot kasumit. Viiendik käibest teeniti Prantsusmaalt, teine samapalju Saksamaalt. Suuruselt kolmas turg oli USA, mis andis kümnendiku käibest. Koos Eestiga müüb ettevõte enda teenuseid 30 riiki.
Ettevõtte omanikud on läbi Webinfluece Group OÜ Christophe Alain Avignon, Thomas Jean Lucien Padovani ja Arnaud Granal. Padovani on ka üks 2013. aasta konkursi Aasta Ettevõtja nominent.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.