Atea Eesti juhatuse liige Jaan Feldmann rääkis täna toimunud IT konverentsil "Atea Action", et IT valdkond peab õige pea muutuma tehaseks, kus tehnoloogia tuleb sisse ning teenus läheb välja.
„Küsimus ja väljakutse seisneb praegu selles, kuidas oleks võimalik tehnoloogiast teha kasutajasõbralik ja mugav teenus,“ ütles Feldmann. „Oluline on siinkohal just see taipamine, et globaalsete arengute kontekstis on kliendile vaja pakkuda tuge, mitte ainult olla tehnika või tarkvara edasimüüja.“
Feldmann lisas, et IT-osakonna ülesandeks ei ole enam pelgalt arvuti taga istumine, vaid ka ettevõtte kliendi tundma õppimine ja tema vajadustest aru saamine. "Teenusekeskuste uuendamiseks ja arendamiseks on IT juhtidele oluline mõista, et nende kompetentsi alla peab kuuluma ka ettevõtte äriloogika ja ettevõtluskeskkonnast aru saamine, et teenuste arendamine vastaks kasutajate järjest kõrgematele ootustele," märkis Feldmann.
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.