Autor: Marek Mühlberg • 3. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Feldmann: IT sektor peab muutuma tehaseks

Atea Eesti juhatuse liige Jaan Feldmann rääkis täna toimunud IT konverentsil "Atea Action", et IT valdkond peab õige pea muutuma tehaseks, kus tehnoloogia tuleb sisse ning teenus läheb välja.

„Küsimus ja väljakutse seisneb praegu selles, kuidas oleks võimalik tehnoloogiast teha kasutajasõbralik ja mugav teenus,“ ütles Feldmann. „Oluline on siinkohal just see taipamine, et globaalsete arengute kontekstis on kliendile vaja pakkuda tuge, mitte ainult olla tehnika või tarkvara edasimüüja.“ 

 Feldmann lisas, et IT-osakonna ülesandeks ei ole enam pelgalt arvuti taga istumine, vaid ka ettevõtte kliendi tundma õppimine ja tema vajadustest aru saamine. "Teenusekeskuste uuendamiseks ja arendamiseks on IT juhtidele oluline mõista, et nende kompetentsi alla peab kuuluma ka ettevõtte äriloogika ja ettevõtluskeskkonnast aru saamine, et teenuste arendamine vastaks kasutajate järjest kõrgematele ootustele," märkis Feldmann.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755