Investorid ootavad Twitteri IPO eel esimesi andmeid ettevõtte klikkide arvu ning selle kohta, kui palju suhtlusvõrgustik iga kasutaja pealt teenib ning kuidas see suhestub konkurentide tulemustega.
Twitter, mis eelmisel kuul esitas väärtpaberikomisjonile avalduse börsileminekuks, avalikustab oma emissiooniprospekti sellel nädalal.
Näitaja, mida investorid ootavad, et lüüakse, on Facebooke’i 2,17 dollarit tulu kasutaja pealt, seda ettevõtte teise kvartali andmete põhjal.
LinkedIn teenib umbkaudu 1,93 dollarit kasutaja pealt. ComScore andmete põhjal oli Twitteril teises kvartalis 181 miljonit unikaalset kasutajat, mis tähendab, et nende kvartalimüük peaks olema vähemalt 393 miljonit dollarit.
“Kõige suurem küsimus on see, mis on nende tulu kasutaja kohta ning võrrelda seda Facebooke’iga,” kommenteeris Thornburg Investment Management fondijuht Tim Cunning. Tema sõnul on suurim probleem selliste ettevõtetega, et nad ei ole veel suutnud läbi hammustada viisi, kuidas oma kasutajate pealt piisavalt teenida.
Investorite jaoks oli Facebooki aktsia börsilepaiskamisel suureks küsimuseks ettevõtte võimekus teenida raha kasutajate pealt, kes kasutavad sotsiaalmeediat juhtmevabade seadmetega.
Mobiilikasutajate pealt raha teenimine pole Twitteri jaoks suureks probleemiks, kuna mikroblogi teenib üle poole oma tulust nutitelefonide ja tavelarvutite reklaamide pealt, selgub EMarketer uuringust.
Umbes 60% Twitteri aktiivsetest kasutajatest teevad seda läbi mobiilse seadme vähemalt kord kuus, märkis ettevõte.
Investorid ootavad Twitterilt kõrgemaid näitajaid kui Facebooke’il, et õigustada oma tänast väärtust.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.