SEB tõi turule mobiilipanga, mis valmis koostöös klientidega, kes rääkisid sotsiaalmeedias aktiivselt kaasa arendustöös.
„SEB statistika kohaselt siseneb täna mobiili kaudu internetipanka iga kuues eestlane, iga kümnes leedukas ning iga viieteistkümnes lätlane. SEB Eesti mobiilipanka külastab kuus 55 000 inimest, mis kinnitab mobiilipanga arendamise vajadust,“ ütles SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe Koit.
SEB mobiilse internetipanga rakendust on alla laetud ligi 70 000 korda ja aktiivseid kasutajaid kuus on üle 7000.
Kolme nädala jooksul said kliendid teha ettepanekuid SEB uue mobiilipanga paremaks ja käepärasemaks muutmiseks. Testijaks registreerus 1416 klienti, kellest 335 saatis pangale ka e-kirjaga tagasisidet. Kokku andsid kliendid 39 uut arendusideed, millest paljud ka töösse võeti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.