Autor: Ave Lepik • 8. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB uuendas klientide abiga mobiilipanka

SEB tõi turule mobiilipanga, mis valmis koostöös klientidega, kes rääkisid sotsiaalmeedias aktiivselt kaasa arendustöös.

„SEB statistika kohaselt siseneb täna mobiili kaudu internetipanka iga kuues eestlane, iga kümnes leedukas ning iga viieteistkümnes lätlane. SEB Eesti mobiilipanka külastab kuus 55 000 inimest, mis kinnitab mobiilipanga arendamise vajadust,“ ütles SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe Koit.

SEB mobiilse internetipanga rakendust on alla laetud ligi 70 000 korda ja aktiivseid kasutajaid kuus on üle 7000.

Kolme nädala jooksul said kliendid teha ettepanekuid SEB uue mobiilipanga paremaks ja käepärasemaks muutmiseks. Testijaks registreerus 1416 klienti, kellest 335 saatis pangale ka e-kirjaga tagasisidet. Kokku andsid kliendid 39 uut arendusideed, millest paljud ka töösse võeti.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112