Autor: Raido Neemre • 10. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Transferwise heitis HSBC üle nalja

Transferwise kritiseeris oma blogis suurpanga HSBC vanamoelisust ja keskkonnavaenulikkust.

Taavet Hinrikuse ja Kristo Käärmanni loodud idufirma TransferWise, mis võimaldab teha rahvusvahelisi valuutaülekandeid iga kord teenustasu või konverteerimise eest pangale suurt lõivu maksmata, kirjutas oma blogis sellest, kuidas meeskond laadis alla HSBC mobiilirakenduse ja sai selle eest HSBC-lt prinditud 8-leheküljelise infovoldiku.

Meeskond teravmeelitses, et pank on oma klienditeeninduse tasemelt tagasi 19. sajandisse langenud kui ei hoolitsetud keskkonnast ja saadeti klientidele paberkirju.

“Selles pole mitte midagi iroonilist, kui te saadate meile postiga  paberitüki, millel seisab: “Tere tulemast mobiilsesse panka” – kuidas me küll ise sellise geniaalsuse peale ei tulnud, kui me oma mobiilirakenduse turule tõume. Me mõtlesimegi, et puud on alati liigagi ülehinnatud,” ironiseeriti.

Lõpetuseks tänati veel panka hea teenuse eest.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112