Transferwise kritiseeris oma blogis suurpanga HSBC vanamoelisust ja keskkonnavaenulikkust.
Taavet Hinrikuse ja Kristo Käärmanni loodud idufirma TransferWise, mis võimaldab teha rahvusvahelisi valuutaülekandeid iga kord teenustasu või konverteerimise eest pangale suurt lõivu maksmata, kirjutas oma blogis sellest, kuidas meeskond laadis alla HSBC mobiilirakenduse ja sai selle eest HSBC-lt prinditud 8-leheküljelise infovoldiku.
Meeskond teravmeelitses, et pank on oma klienditeeninduse tasemelt tagasi 19. sajandisse langenud kui ei hoolitsetud keskkonnast ja saadeti klientidele paberkirju.
“Selles pole mitte midagi iroonilist, kui te saadate meile postiga paberitüki, millel seisab: “Tere tulemast mobiilsesse panka” – kuidas me küll ise sellise geniaalsuse peale ei tulnud, kui me oma mobiilirakenduse turule tõume. Me mõtlesimegi, et puud on alati liigagi ülehinnatud,” ironiseeriti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lõpetuseks tänati veel panka hea teenuse eest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.