• 10.11.13, 22:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transferwise heitis HSBC üle nalja

Transferwise kritiseeris oma blogis suurpanga HSBC vanamoelisust ja keskkonnavaenulikkust.
Taavet Hinrikuse ja Kristo Käärmanni loodud idufirma TransferWise, mis võimaldab teha rahvusvahelisi valuutaülekandeid iga kord teenustasu või konverteerimise eest pangale suurt lõivu maksmata, kirjutas oma blogis sellest, kuidas meeskond laadis alla HSBC mobiilirakenduse ja sai selle eest HSBC-lt prinditud 8-leheküljelise infovoldiku.
Meeskond teravmeelitses, et pank on oma klienditeeninduse tasemelt tagasi 19. sajandisse langenud kui ei hoolitsetud keskkonnast ja saadeti klientidele paberkirju.
“Selles pole mitte midagi iroonilist, kui te saadate meile postiga  paberitüki, millel seisab: “Tere tulemast mobiilsesse panka” – kuidas me küll ise sellise geniaalsuse peale ei tulnud, kui me oma mobiilirakenduse turule tõume. Me mõtlesimegi, et puud on alati liigagi ülehinnatud,” ironiseeriti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lõpetuseks tänati veel panka hea teenuse eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele