• 21.11.13, 21:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fortumo laienes India turule

Mobiilimakseid pakkuv Eesti idufirma Fortumo laienes India turule. „Oleme Indias tegutsenud septembri keskpaigast. Täna avalikustasime ka India kontori kohaliku juhi nime,“ rääkis Fortumo kommunikatsioonijuht Mattias Liivak.
India kontorit hakkab juhtima Sanjay Sinha, kes on sealt ka pärit ning üle kümme aastat samas valdkonnas töötanud. „Ta on näiteks töötanud Yahoos, kus suhtles mobiiloperaatoritega. Ta tunneb kohalikku turgu, tal on rahvusvahelist kompetentsi ning ta aitab meeskonnal seal arendada,“ märkis Liivak.
Juhi otsinguprotsess võttis umbes kaks kuud ning kandideerijaid oli üle 1000.
„India on üks suuremaid turgusid,“ põhjendas Liivak turule minekut.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Fortumo üheks kliendiks on näiteks ettevõte, kes osutab teenust Bollywoodile. „Indias on kasutuses umbes 67 miljonit nutitelefoni ja kasvuprotsent on 50% aastas. Aastaks 2016 läheb India nutitelefonide arvult USAst mööda ja on maailmas teisel korral Hiina järel,“ rääkis Liivak turu potentsiaalist.
„Meie jaoks on seal palju lõpptarbijaid, kes ei saa krediitkaardiga maksta ja seal on ka palju start-up’e ja kohalikke tehnoloogiafirmasid, kes tahavad teenust kasutada nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul,“ sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele