Eesti ettevõtted kasutavad teiste euroliidu riikidega võrreldes sotsiaalmeediat tagasihoidlikult.
EL-i statistikaameti Eurostati avaldatud andmetest selgus, et vähemalt kümne töötajaga Eesti ettevõtetest kasutab sotsiaalmeediat 27%, vahendab
ERR uudisteportaal.28 EL-i liikmesriigi võrdluses annab see 20. koha. Maltal on vastav osakaal 55%, Hollandis 50% ja Iirimaal 48%.
Sotsiaalvõrgustikke kasutab 24% Eesti ettevõtetest, mis annab samuti EL-is 20. koha.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Multimeediaportaalide kasutamise osas on aga Eesti viimaste seas. Neid kasutab Eestis 7% ettevõtetest ning vaid neljas riigis on see number veel väiksem.
Blogisid kasutab 5% Eesti ettevõtetest ning väiksem on see osakaal ainult viies EL-i riigis.
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.