Autor: Romet Kreek • 31. detsember 2013

IBM: Androidi kasutajad nääpsud ostjad võrreldes iOSiga 

IBM avaldas jõuluostlemise uuringu, mis näitab, et kuigi Androidi opsüsteemiga telefonid ja tahvelarvutid on palju levinumad Apple’i iOSi opsüsteemiga telefonidest ja tahvelarvutitest, ei sooritata Androidi seadmetega online-oste kuigi palju ning ka keskmised ostusummad on tagasihoidlikumad.

USAs tehti iOSi vahenditega kogu online-müügist 23% kogukäibest võrreldes Androidi vaid 4,6 protsendise turuosaga. Keskmiselt kulutasid iOSiga ostjad 93,94 dollarit ostu kohta võrreldes Androidi kasutajate 48,10 dollariga. Ka üldises mobiilse interneti liikluses on iPhone’ide ja iPadide turuosa 32,6% võrreldes Androidi 14,8 protsendiga.

Tarbijad tegid tahvelarvuteid kasutades rohkem oste kui nutitelefonidega (19,3% võrreldes 9,3%ga). Kogu online-müük kasvas 2013. aastal 16,5%.

IBM kogus andmeid IBM Digital Analystics Benchmarki andmetel põhjal, mis analüüsib USA 800 jaemüügiveebilehe tulemusi.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112