• 12.01.14, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digilahendusteta jaekaubandus takerduks

Sportlandi turundusjuht Marit Finnie sõnul on digitaalsete lahenduste osa nii turunduses kui ka jaekaubanduses tähtis ja tulevikus üks edu faktor.
"Tarbija soovide tunnetamine ja saadaoleva informatsiooni kaasamine müügi- ja ostuprotsessi hakkab aina suuremat rolli mängima, et jaekaubandus e-kaubandusele jalgu ei jääks," ütles FInnie. 
Tema sõnul on sporditarvete kaubanduses omad lahendused ja tõenäoliselt on need keerulisemad kui kõnealune digiassistent, sest tehnilisi ja tootespetsiifilisi näitajaid on kordades rohkem.
Praegu on jalatsiostuks olemas jala visualiseerimise ja mõõtmise programmid, mida kasutatakse näiteks meie Kristiine Sportland Runningu kaupluses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Ave Lepik, Mari Mets

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele