Sportlandi turundusjuht Marit Finnie sõnul on digitaalsete lahenduste osa nii turunduses kui ka jaekaubanduses tähtis ja tulevikus üks edu faktor.
"Tarbija soovide tunnetamine ja saadaoleva informatsiooni kaasamine müügi- ja ostuprotsessi hakkab aina suuremat rolli mängima, et jaekaubandus e-kaubandusele jalgu ei jääks," ütles FInnie.
Tema sõnul on sporditarvete kaubanduses omad lahendused ja tõenäoliselt on need keerulisemad kui kõnealune digiassistent, sest tehnilisi ja tootespetsiifilisi näitajaid on kordades rohkem.
Praegu on jalatsiostuks olemas jala visualiseerimise ja mõõtmise programmid, mida kasutatakse näiteks meie Kristiine Sportland Runningu kaupluses.
Autor: Ave Lepik, Mari Mets
Seotud lood
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse –
SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning
viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.