Baltika turundusjuhi Jaanika Terasmaa sõnul on praegu kõige väärtuslikum ressurss inimeste aeg. "Usun, et just selle hindamiseks on Sangar ka uue süsteemi kasutusele võtnud," ütles ta. "Samas tean, et ükski tehnoloogia ei suuda asendada tasemel teenindajat, kes saab vestluses kliendiga tema vajadused ja ootused välja selgitada."
Küll aga võiks selline tehnoloogiline lahendus tema sõnul aidata märgatavalt kiiremini üles leida sobivaid tooteid e-kanalites oste tehes, sest sisuliselt on ju tegemist kliendi vajaduste ja huvidega kohandatud otsingusüsteemiga, mis peaks olema elementaarne osa toimivast e-ostukeskkonnast.
"Pärast Sangari teenuse poe tasandil katsetamist võiks seda veel arendada, et see oleks kliendile kasulikum – ühendada virtuaalse assistendi teenus mõõdusärgi tellimise võimalusega, mis toimib praegu e-poe tasandil," pakkus Terasmaa. "Siis oleks kliendil kohapeal võimalus selle süsteemi kaudu ka mõõdusärki tellida. Samuti aitaks see kaasa Sangari mõõdu¬särgi teenuse populariseerimisele."
Autor: Ave Lepik, Mari Mets
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.