Baltika turundusjuhi Jaanika Terasmaa sõnul on praegu kõige väärtuslikum ressurss inimeste aeg. "Usun, et just selle hindamiseks on Sangar ka uue süsteemi kasutusele võtnud," ütles ta. "Samas tean, et ükski tehnoloogia ei suuda asendada tasemel teenindajat, kes saab vestluses kliendiga tema vajadused ja ootused välja selgitada."
Küll aga võiks selline tehnoloogiline lahendus tema sõnul aidata märgatavalt kiiremini üles leida sobivaid tooteid e-kanalites oste tehes, sest sisuliselt on ju tegemist kliendi vajaduste ja huvidega kohandatud otsingusüsteemiga, mis peaks olema elementaarne osa toimivast e-ostukeskkonnast.
"Pärast Sangari teenuse poe tasandil katsetamist võiks seda veel arendada, et see oleks kliendile kasulikum – ühendada virtuaalse assistendi teenus mõõdusärgi tellimise võimalusega, mis toimib praegu e-poe tasandil," pakkus Terasmaa. "Siis oleks kliendil kohapeal võimalus selle süsteemi kaudu ka mõõdusärki tellida. Samuti aitaks see kaasa Sangari mõõdu¬särgi teenuse populariseerimisele."
Autor: Ave Lepik, Mari Mets
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.