5. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Samsung kulutas Oscari gala peale 20 miljonit

Samsung Electronics kulutas hinnanguliselt 20 miljonit dollarit reklaamidele, mida näidati pühapäeval peetud USA filmiakadeemia auhinna tseremoonia. Enim reklaami Lõuna-Korea firmale tegi aga õhtujuht Ellen DeGeneres.

Ülekande ajal kasutas DeGeneres mitmel korral valget Samsungi telefoni, kuid kõige kuulsamaks sai seik, kui ta ulatas Galaxy Note 3 näitlejale Bradley Cooper, kes tegi selfie endast ja grupist näitljeatest, kelle hulgas olid nimed nagu Brad Pitt, Meryl Streep, Angelina Jolie, Jared Leto, Kevin Spacey, Julia Roberts, Jennifer Lawrence jt.

Kuigi pilditegemine tundus olevat spontaanne, siis päris planeerimata see ei juhtunud, kirjutab Wall Street Journal. Osana Oscari gala sponsorlepingust tseremooniat üle kandnud telefirmaga ABC pidas Samsung läbirääkimisi ja otsis võimalusi, kuidas kasutada nende tooteid tseremoonia sees, ütlesid WSJ-le asjaga seotud allikad.

Nende isikute sõnul andis Samsung ABC-le nutitelefonid ja sai vastu lubaduse, et need saavad eetriaega.

Selle kuulsa selfie algupära on aga veidi teistsugune. Päevad enne tseremooniat otsustas DeGeneres, et ta tahab selfiesid ning ABC soovitas kindlasti kasutada Samsungi seadmeid, kuna nad on ürituse sponsorid.

Proovide ajal koolitasid Samsungi esindajad DeGeneresi, kuidas Samsung Galaxyt üldse kasutada, ütlesid sündmusi näinud inimesed.

Kuigi Samsung keeldus kommenteerimast palju nad ABC-le sponsorlepingu eest maksid, avalikustas uuringufirma Kantar Media, et reklaamijad maksid umbes 1,8 miljonit dollarit 30 sekundilise reklaami eest Oscari gala pausidel.

See viitab, et Samsung võis kulutada 18 miljonit dollarit puhtalt reklaamidele sel aastal. Alates 2009. aastast oli Samsung kõigi aastate peale kokku kulutanud 24 miljonit dollarit, teatas Kantar.

Ühe asjaga seotud inimese sõnul oli Samsungi toodete propageerimine tseremoonia sees üldpaketi tasu sisse arvestatud.

Selle selfie väärtust tõstis aga fakt, et 27,4 miljoni järgijaga DeGeneres säutsus selle pildi, mida on edastatud üle 3 miljoni korra. Ja kuigi säuts ise ei sisaldanud Samsungi nime, siis ülekande ajal oli selgelt nähtav, et pilt tehti Samsungi seadmega.

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755