6. märts 2014

Stifeli analüüs pani Facebooki rallima

Üha enam Facebooki omaks võtvad reklaamijad viisid analüüsimaja Stifel Nicolausi tõstma sotsiaalvõrgustiku aktsia hinnasihti ja pani selle rallima.

Stifeli analüütik Jordan Rohan tõstis enda hinnasihti 72 dollarilt 82 dollarini, vahendab MarketWatch. Tema sõnul jätkab Facebook üleüldise reklaamituru haaramist.

"Meie viimased kanalite uuringud viitavad, et turundajad näevad Facebooki strateegilise kommunikatsiooniplatvormina, kus saadakse luua ning tugevdada suhteid tarbijatega," kirjutas Rohan kliendikirjas.

Facebook tõestas läinud aastal, et nende reklaamid töötavad ning Rohani sõnul saab Facebook nüüd suurema osa reklaamijate eelarvetest endale, eriti arenenumatelt turundajatelt, kes keskenduvad reklaamide efektiivsusele sotsiaalvõrgustikus.

Sel aastal on sotsiaalvõrgustiku aktsia rallinud 30%.

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112