• 06.03.14, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stifeli analüüs pani Facebooki rallima

Üha enam Facebooki omaks võtvad reklaamijad viisid analüüsimaja Stifel Nicolausi tõstma sotsiaalvõrgustiku aktsia hinnasihti ja pani selle rallima.
Stifeli analüütik Jordan Rohan tõstis enda hinnasihti 72 dollarilt 82 dollarini, vahendab MarketWatch. Tema sõnul jätkab Facebook üleüldise reklaamituru haaramist.
"Meie viimased kanalite uuringud viitavad, et turundajad näevad Facebooki strateegilise kommunikatsiooniplatvormina, kus saadakse luua ning tugevdada suhteid tarbijatega," kirjutas Rohan kliendikirjas.
Facebook tõestas läinud aastal, et nende reklaamid töötavad ning Rohani sõnul saab Facebook nüüd suurema osa reklaamijate eelarvetest endale, eriti arenenumatelt turundajatelt, kes keskenduvad reklaamide efektiivsusele sotsiaalvõrgustikus.
Sel aastal on sotsiaalvõrgustiku aktsia rallinud 30%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele