Üha enam Facebooki omaks võtvad reklaamijad viisid analüüsimaja Stifel Nicolausi tõstma sotsiaalvõrgustiku aktsia hinnasihti ja pani selle rallima.
Stifeli analüütik Jordan Rohan tõstis enda hinnasihti 72 dollarilt 82 dollarini, vahendab MarketWatch. Tema sõnul jätkab Facebook üleüldise reklaamituru haaramist.
"Meie viimased kanalite uuringud viitavad, et turundajad näevad Facebooki strateegilise kommunikatsiooniplatvormina, kus saadakse luua ning tugevdada suhteid tarbijatega," kirjutas Rohan kliendikirjas.
Facebook tõestas läinud aastal, et nende reklaamid töötavad ning Rohani sõnul saab Facebook nüüd suurema osa reklaamijate eelarvetest endale, eriti arenenumatelt turundajatelt, kes keskenduvad reklaamide efektiivsusele sotsiaalvõrgustikus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sel aastal on sotsiaalvõrgustiku aktsia rallinud 30%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?