The Wall Street Journali andmeil plaanib Amazon.com loobuda senisest strateegiast pakkuda enda teenuse Prime kasutajatele meediat tasuta ning muudab televisiooni, video ning muusika voogedastamise kõigile tasuta kättesaadavaks.
WSJ-ga vestelnud inimeste sõnul võib plaan juba teoks saada lähikuudel ning Amazon plaanib oma originaalseriaalide tegemist koos litsenseeritud programmide edastamisega.
Lisaks plaanib Amazon pakkuda firma jaemüügi kodulehte külastavatele inimestele tasuta muusikavideosid, mida saadavad reklaamid. Näiteks kodulehelt Bruce Springsteeni CD-de otsing võib tulemuseks tuua mõne tema muusikavideo vaatamise võimaluse.
WSJ-le vastas Amazoni pressiesindaja, et nad tihti katsetavad uute asjadega, kuid esialgu pole mingit plaani muuta meedia voogedastamine tasuta kättesaadavaks.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.