• 09.04.14, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline saab olema nutitelefonide tulevik?

Kohmakatest “telliskividest”, mis kaalusid peaegu kilo ja maksid mitu tuhat eurot, on saanud siledad, kerged ning taskukohased tänapäevased nutitelefonid. Viimase neljakümne aasta jooksul on telefonid läbi teinud muljetavaldava evolutsiooni.
See aga tõstatab küsimuse, milliseid muudatusi võime oodata järgmiste kuude ja aastate jooksul?
Inteli turuanalüütik David Ginsberg pakub, et nutitelelefonid muutuvad meie virtuaalseks personaalseks assistendiks.
“Kui mõelda nutitelefonile 5-10 aasta pärast, siis tõenäoliselt välimus enam nii palju ei muutu, pigem muutub seadme võimekus ja võimalused,” sõnas Ginsberg.
“Mobiilid suudavad mõista, kes ja kus on nende kasutaja ning mida nad soovivad teha: identiteet, asukoht ja kontekst,” lisas ta.
Seadmed on võimelised ennustama ning pakkuma informatsiooni enne, kui nende kasutajad on sellest ise sellest teadlikud, et nad seda soovivad.
Näiteks, kui sa oled otsinud mingeid konkreetseid kingi oma telefonist, siis hiljem väljas olles võib su telefon sind teavitada lähedalolevast poest, kus on täpselt selline paar müügil. 
“Ma usun, et järgmiseks trendiks nutitelefoniturul saavad paindlikud ekraanid. Paindlik ekraan võimaldab kasutada väiksemaid või suuremaid mõõte, olenevalt vajadusest,” sõnas IDC turuanalüütik Kiranjeet Kaur.
Nutitelefonide tootjad konkureerivad omavahel paindlike ekraanidega seadmete, mida saab painutada, kokku rullida või pakkida, tootmises.
Eelmisel aastal tulid Samsung ja LG turule kumerate ekraanidega nutitelefonidega, mis viis taas sammukese lähemalt paindlikele ekraanidele.
Järgnevatel aastatel võivad tarbijad loota aku eluea paranemisele, samuti paranevad seadme laadimistingimused; lisanduvad  näiteks juhtmevabad laadijad, märgivad eksperdid. Samuti plaanitakse parandada kaamerate kvaliteeti.
Lisaks paraneb kasutajaliides; lisanduvad keerulisemad hääle ja liigutuste käsklused ning biomeetrilised kasutajatuvastused muutuvad üha tavalisemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele