• 07.05.14, 17:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Minister Sulling tutvus Tehnopoli tegemistega

Täna külastas väliskaubandus- ja ettevõtlusminister Anne Sulling Tallinna Teadusparki Tehnopol.
Minister tutvus Tehnopolis enam kui 180-st tehnoloogiaettevõttest, Tallinna Tehnikaülikoolist ja IT Kolledžist koosneva linnaku tegevustega ning piirkonnas töötavate tootearenduslaboritega, vahendas Tehnopol oma pressiteates.
„Tehnopol teeb muljetavaldavat tööd juurutades ettevõtliku mõtteviisi. Siin pakutakse alustavatele ettevõtetele nii innustust kui ka reaalseid teenuseid, mis aitavad ideest ettevõtteni jõuda,“ ütles Sulling pärast visiiti.
Oma tegevustest, väljakutsetest ja arendusplaanidest rääkisid ministrile soolestiku mikrokliimal põhinevaid toitumiskavasid arendav WellBiome ning mereseire sensorite ja poide arendusega tegelev ettevõte Flydog.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Seotus Tehnopoliga on alustavale tehnoloogiapõhisele ettevõttele kaubamärk ning siinsed teadmised ja ekspertide võrgustik innustavad loodetavasti ettevõtlikke noori naabruses asuvas Tallinna Tehnikaülikoolis ja kogu Eestis,“ lisas Sulling.
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

Uudised
  • 01.07.14, 15:21
Marek Mühlberg on Tehnopoli inkubaatori uus juht
Kauaaegne ITuudised.ee teemaveebi juht Marek Mühlberg jätkab alates juulikuust Tehnopoli inkubaatori juhina.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele