Neljapäeval kell 17:45-18:16 oli häiritud Elioni serveri töö, mis põhjustas tõrkeid Selveri poodide kassasüsteemis. Veel ei ole teada, mis täpselt juhtus ja miks.
Elion vastas ITuudiste päringule, et täna toimub Selveri ja Elioni kohtumine, kus eilset olukord arutatakse ning lubas, tehakse kõik endast sõltuv, et välistada probleemide kordumine tulevikus.
Elion palub vabandust Selveri ja kõikide sel ajavahemikul Selveris oste sooritanud inimeste ees neile põhjustatud ebamugavuste pärast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.