Neljapäeval kell 17:45-18:16 oli häiritud Elioni serveri töö, mis põhjustas tõrkeid Selveri poodide kassasüsteemis. Veel ei ole teada, mis täpselt juhtus ja miks.
Elion vastas ITuudiste päringule, et täna toimub Selveri ja Elioni kohtumine, kus eilset olukord arutatakse ning lubas, tehakse kõik endast sõltuv, et välistada probleemide kordumine tulevikus.
Elion palub vabandust Selveri ja kõikide sel ajavahemikul Selveris oste sooritanud inimeste ees neile põhjustatud ebamugavuste pärast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?