Mobiilipangas tehtavad maksed ületavad juba kuuekordselt kontorites tehtavaid makseid, teatas Swedbank.
Eelmise aasta juulis lansseeris Swedbank mobiilirakenduses võimaluse vaadata kontojääki ilma sisse logimata - kokku on aastaga tehtud 10 miljonit kontojäägi vaatamist, märkis pank oma pressiteates. Iga kuu tehakse mobiilis ligi 200 000 makset, mis ületavad kuuekordselt kontorites tehtavaid makseid.
STATISTIKA:
-Swedbanki mobiilipanga äppi laaditakse nädalas alla keskmiselt 1500 korda. Kokku on seda Eestis alla laetud juba ligi 200 000 korda (72,2% Android, 27,8% iOS).-Mobiili raputamise abil ehk otse mobiili ekraanilt on kontojääki vaadatud tänase seisuga 10,1 miljonit korda. Keskmiselt tehakse ühes kuus üle miljoni raputuse, mis tähendab 35 000 korda päevas. Võimalus on aktiveeritud 43 000 telefonil – 24% iOS, 76% Android. Iga päev tuleb keskmiselt 180 uut aktiveerimist juurde, nädalas umbes 1260 aktiveerimist. Keskmiselt tehakse 40 000 raputust ehk sheiki päevas. Kõige rohkem sheigitakse kuu 1.-10. Kuupäevadeni, kuus tehakse üle 1,2 miljoni sheiki.-Mobiili vahendusel sooritatakse igakuiselt ca 190 000 makset, mida on üle 6 korra enam kui makseid kontorites (ligi 31 000)-Mobiilipanka kasutab kuus 71 000 unikaalset klienti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Ave Lepik, aripaev .ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.