Amazon.com valmistub reklaamiäris aina enam astuma Google’i kandadele ning arendab oma tarkvara, et uurida veebireklaami abiga miljonite aktiivsete veebikauplejate tegevust.
Spetsialistide sõnul võib uus süsteem tulevikus ohustada Google’i 50miljardilise aastakäibega reklaamiäri, vahendab MarketWatch.
USA internetikaubamaja on juba alustanud teistele veebilehtedele reklaamide paigutamisega. Märgid aga näitavad, et ettevõttel on selles valdkonnas väga suured ambitsioonid.
„Amazon võib kasutada oma valduses olevaid andmeid klientide käitumismustrite kohta, et teha reklaamid palju efektiivsemaks,“ ütles uuringufirma IDC analüütik Karsten Weide. „Turundajatele meeldiks väga omada uut alternatiivi väljaspool Google’it ja Facebooki.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Amazon on juba mõnele potentsiaalsele partnerile teatanud, et hakkab uut platvormi tänavu aasta lõpus testima. Asjaga kursis olevate inimeste sõnul on ettevõttel plaanis võimaldada turundajatel ligipääs pea 250 miljonile aktiivsele Amazon.com teenuse kasutajale.
Amazon jääb siiski peamiselt internetikaubamajaks, kuid reklaamiäri võib aidata tal hoogsalt käivet ja kasumimarginaali kasvatada. Samas võib ettevõte seista silmitsi mitme takistusega. Näiteks olevat Google maksnud 2013. aastal üle 9 miljardi dollari teistele veebisaitidele, kuhu oma reklaami paigutas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.