Riigi ja erasektori koostöös käivitatud NutiKaitse 2017 projekti raames viiakse oktoober-november 2014 läbi Mobiil-ID teavituskampaania.
Kampaania eesmärk on tutvustada Mobiil-ID võimalusi ning suurendada Mobiil-ID kasutajate arvu, sest Mobiil-ID on turvaline viis, kuidas nutiseadmetes isikuid tuvastada ja mugav viis digitaalallkirja andmiseks.
Projekti juhib Vaata Maailma sihtasutus, kes pöördub organisatsioonide poole palvega osaleda klientidele suunatud Mobiil-ID teavituskampaanias.
Uuringute järgi kasutas nutitelefone 2013. aasta lõpus juba rohkem kui 50% Eesti elanikkonnast ning noored vanuses 15-19 peaaegu eranditult. ID-kaardi elektroonilisi võimalusi kasutab ligi 600 000 inimest, kuid on selge trend, et üha rohkem inimesi kasutab nutiseadmeid ning üha rohkem teenuseid kolib samuti nutiseadmetesse.
Kampaanias osalemist on juba kinnitanud NutiKaitse 2017 koostööleppe algatajad: AS Sertifitseerimiskeskus, Riigi Infosüsteemi Amet, Swedbank, SEB, EMT, Elion, Elisa, Tele2 ja Vaata Maailma SA. NutiKaitse 2017 projekti üheks eesmärgiks on, et vähemalt 300 000 inimest Eestis kasutaks nutiseadmetes Mobiil-ID teenust.
Lisainfo NutiKaitse 2017 algatuse kohta
http://www.vaatamaailma.ee/nutikaitse
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?