• 16.09.14, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Personaalmeditsiini edu toetub tänapäevastele IT-lahendustele

Tallinna Teaduspark Tehnopol korraldas möödunud nädalal koostöös Eesti Arengufondiga rahvusvahelise seminari, mis keskendus personaalmeditsiini ärisuunale.
Seminaril otsiti valdkonna praktilisi lahendusi, mis on kiiresti teostatavad ning annaksid lisaväärtust patsiendi ja arsti vahelises suhtluses. Eesti hetkeolukorda kaardistades näidati ka esmaseid võimalusi personaalmeditsiini edendamiseks ja kvaliteetsema meditsiiniteenuse pakkumiseks tänaste IT-lahendustega sidudes.
Olli Kallioniemi Soome Molekulaarmeditsiini Instituudist rõhutas, et suurim viga, mida personaalmeditsiini edendamisel teha saab, on sellest mööda vaadata. „Mitte midagi tegemine olekski suurim viga, sest varsti on personaalmeditsiin ühel või teisel moel igapäevameditsiini väga oluline osa. Kõik riigid panustavad valdkonda miljardeid. Praegu on Eestil e-riigi, tipptasemel meditsiinisüsteemi ning maailmaklassist biopanga võimekuse näol mitmeaastane edumaa uute kasulike rakenduste otsimiseks,“ lisas Kallioniemi.
Eesti Arengufondi tervisetehnoloogiate valdkonna juhi Kaja Kuivjõgi hinnangul on Eesti võimalus kombineerida personaalse tervisekonto ja virtuaalsete kliinikute lahendused juba eksisteerivate soodsate e-tervise süsteemi eeldustega – nagu digilugu ja ID-kaart. Samuti rõhutas Kuivjõgi, et e-tervise teenuste turg tuleb avada uutele ettevõtetele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele