„Koha maailma kõige väärtuslikema brändide hulgas teenis Huawei välja tänu ülikiirele kasvule ja pikaajalistele investeeringutele oma kaubamärki. Huawei näitab jätkuvalt oma tehnoloogilist nutikust nii tarbijatele loodud toodetes kui ka ettevõtetele suunatud lahendustes,”ütles Interbrandi tegevjuht Jez Frampton.
„Selline tunnustus näitab, et pühendumine „Make it Possible” kampaaniale ja eesmärgile muuta Huawei parimad tehnoloogiad kättesaadavaks inimestele kõikjal üle maailma, on ennast ära tasunud,” ütles Huawei Consumer Business Groupi turundusjuht Shao Yang.
„Tänaseks on Huawei maailmas suuruselt kolmas nutitelefonide tootja ja teadlikkus meie brändist kasvab järjepidevalt nii Euroopas kui Hiinas,” ütles Yang.
Huawei tulevikueesmärk on tarbijate soovidele veel enam vastu tulla – tarbijanõudlusega kohanemiseks on plaanis turult kaotada 80% odavatest mobiilsetest seadmetest ja edaspidi keskenduda tootmises rohkem kvaliteedile ja vähem madalale hinnale.
Selleks, et saavutada koht Interbrandi poolt koostatud parimate kaubamärkide topis, peab ettevõte olema esindatud vähemalt kolmel suuremal mandril; ühel mandril ei või teenida rohkem kui 50% tulust ja vähemalt 30% tulust peab teenima väljaspool oma kodumaad.
2014. aastal pääsesid lisaks Huaweile esimest korda Interbrandi parimate brändide edetabelisse veel sellised suurettevõtted nagu DHL, Land Rover, FedEx ja Hugo Boss.
Interbrand on konsultatsioonifirma, mis on spetsialiseerunud valdkondadele nagu brändi analüüsimine ja hindamine; brändi strateegia, korporatiivne disain; digitaalne brändi juhtimine ja pakendidisain. Interbrand koostab igal aastal nimekirja parimatest globaalsetest brändidest, mis põhineb ettevõtete majandustulemustel, rollil ja tugevustel.
Huawei on üks juhtivatest infotehnoloogiliste lahenduste pakkujatest maailmas. Ettevõte on esindatud rohkem kui 170 riigis teenindades enam kui 1/3 maailma rahvastikust. Ettevõttes töötab 150 000 inimest. Huawei innovatsioon põhineb tihedal suhtlusel klientidega, et mõista nende vajadusi ja turunõudlust. Selleks investeerib ettevõte igal aastal keskmiselt 10% tulust teadus-ja arendustegevusse.