• 19.10.14, 23:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-toimik valiti Euroopa nelja parima justiitslahenduse hulka

E-toimik märgiti Euroopa Nõukogu ja Euroopa Komisjoni ühiselt korraldataval võistlusel „Crystal Scales of Justice Prize 2014“ ära kui üks neljast parimast justiitssüsteemi aitavast lahendusest.
Auhinda antakse välja alates 2005. aastast ning sellega tunnustatakse uuenduslikke ja tõhusaid meetodeid, mida Euroopa justiitsasutustes töö paremaks korraldamiseks kasutatakse. Eesmärk on juhtida avalikkuse ja asutuste tähelepanu lahendustele, mis aitavad kaasa justiitssüsteemi paremale toimimisele ning inspireerida valdkonna arendajaid teiste riikide eeskuju järgima.
2014 Kristallkaalude auhinna vääriliseks hinnati Hispaania advokatuuri esitatud õigusabi elektroonilise taotlemise lahendus. Eesti esitas võistlusele e-toimiku projekti, mis valiti välja nelja parima hulka ning auhinnati tiitliga "Special Mention 2014". 
„Hindame parimate hulka valitud saamist kõrgelt ja oleme tiitlist meelitatud. Kristallkaalude võistlusel on Euroopa justiitsmaailmas suur tähtsus ning sellel aastal teiste riikide poolt esitatud projektidel oli nii laia haaret kui juba saavutatud praktilist edu," ütles justiitsministeeriumi õigusloome ja arenduse talituse juhataja Kaidi Lippus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

E-toimik on keskne menetlusinfosüsteem, kuhu on koondatud tsiviil-, haldus- , kriminaal- ja väärteomenetluse dokumendid, nendega seotud toimingud, muud andmed ja äriprotsessid ning ka karistusregistri info. E-toimiku kaudu vahetavad andmeid teiste hulgas kohtud, prokuratuur, politsei, advokaadid. E-Toimik võimaldab menetlusosalistel ja nende esindajatel esitada menetlejale elektrooniliselt dokumente ning jälgida nendega seonduvat menetluste käiku Avaliku e-Toimiku kaudu.  Näiteks saab lapsevanem taotleda ilma kohtumajja sõitmata oma lapsele elatist või esitada  taotluse võla sissenõudmiseks võlgnikult.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele