Kohtusime Testlio arendusjuhi Meelik Gornoiga eelmisel nädalal Slushil, kus Gornoi oli võtnud sihiks leida potentsiaalseid investoreid ja kliente. Investorite valik jäi Testlio jaoks Slushil siiski kitsaks, sest eelistatult otsitakse investoreid USA-st. „USA investorid otsustavad kiiremini ning otsustamisel vaatavad ka meeskonda, mitte ainult ettevõtte äriideed,“ selgitab Gornoi. Testlio asutajad, Kristel Viidik ja Marko Kruustük viibisid Slushi ajal USAs, kus tegelesid samuti investorite otsimisega.
Testlio on välja arendanud mobiilirakenduste testimise tarkvara. „Testlio eesmärk on aidata klientidel luua kvaliteetseid mobiilirakendusi. Pakume testimisteenust ja samuti ka testimisplatvormi, kus testijad saavad ise rakendusi testida,“ selgitab Gornoi. „Testijaid meil endal tööl ei ole, vaid kasutame professionaalsete testijate teenust, kes on ennast meie platvormile kirja pannud.“
Juba ettevõtte loomisest peale on Testlio võtnud sihi välisturgudele. „Meie sihtgrupp on enamasti väikese ja keskmise suurusega ettevõtted USAst ja Inglismaalt. Eesti klientidele me seni otseselt panustanud ei ole,“ ütles Gornoi.
Testlio lõppeesmärk on arendada testimisplatvorm, kus maailma parimad testijad saavad kokku, et vahetada kogemusi ning leida uusi tööandjaid ja töötajaid.
Testlio võitis poolteist aastat tagasi Angelhack võistluse ning võttis osa iduettevõtete kiirendist TechStars Austin. Lisaks on Testlio 2013. aastal nimetatud top 10 eesti startupide hulka.
Hetkel töötab Testlios 6 inimest ning detsembris on plaanis tööle võtta veel kaks.