• 23.03.15, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idufirmade väärtused võetakse lambist

Silicon Valley saladus kuumimate ettevõtete väärtuse määramiseks on see, et numbrid mõeldakse sisuliselt välja, vahendab Bloomberg.
Näiteks sõnumite saatmiseks loodud rakenduse Snapchat, millel pole erilist käivet, väärtus on väidetavalt 15 miljardit dollarit, samas kui 5,5 miljardi eurose käibega pesuvahenditootja Clorox väärtust peetakse väiksemaks. On väga tõenäoline, et Snapchati tegelik väärtus ei ole sugugi nii suur.
Küpsemate idufirmade puhul on investorid nõus kõrgema väärtusega, sest see aitab ettevõttel töötajaid leida ja usaldusväärsust tekitada. Investorid tahavad vastu saada kindluse, et ettevõtte müümisel või börsile minekul saavad nemad raha esimesena tagasi. Intervjuud asutajate, riskikapitalistide ja juristidega (kes tegelevad investeerimislepingutega) paljastavad maailma, milliste kokkulepete alusel selliseid tehinguid tehakse.
Pikemalt saate lugeda Äripäeva veebist

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele