Alates aprillist läks Tartu Kiirabi esimesena Eestis täielikult üle e-kiirabi süsteemile, mis ühendab häirekeskuse, tervise infosüsteemi, kiirabiauto ning haigla erakorralise meditsiini osakonna ühtsesse infovahetussüsteemi.
Tartu Kiirabi on olnud eesrinnas mitmete elektroonsete lahenduste rakendamisel, sh. kiirabiautode positsioneerimisteenusega. E-tervise Sihtasutuse arendatav mitme osapoole koostöös valminud e-kiirabi lahendus ühendab häirekeskuse, tervise infosüsteemi, kiirabiauto ning haigla erakorralise meditsiini osakonna ühtsesse infovahetussüsteemi.
Esmane, häirekeskusest saadetav informatsioon lisatakse kiirabikaardile, mis eeltäidetuna on kättesaadav kiirabiarstil tahvelarvutis. Lisaks on kiirabi brigaadijuhil kodaniku isikukoodi teades võimalik pärida andmeid rahvastiku registrist. Samuti kodaniku kohta raviasutuste poolt tervise infosüsteemi edastatud aegkriitilisi andmeid ja meditsiinidokumente. Kiirabi lisab infosüsteemidest laekunud infoga eeltäidetud kaardile konkreetse sündmusega seotud patsiendi andmed, mis omakorda edastatakse tervise infosüsteemi.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.