Tänasest kuni 9. maini osaleb 20 idufirmat programmis, mille eesmärk on tõsta Eestis tegutsevate idufirmade konkurentsivõimet rahvusvahelisel turul, õpetades neile selleks vajalikke müügi- ja turundusoskuseid.
Eesti Arengufondi toel Tallinnas korraldatavasse programmi valiti 20 idufirmat ligi 50 kandidaadi seast. “Usume, et müügioskus on idufirmade arenguteel määrava tähtsusega. Programmiga anname idufirmadele võimaluse professionaalsete koolitajate ja ekspertide abiga müügiplaanid paika seda ning asuda neid realiseerima,” ütles Startup Estonia juht Mari Vavulski.
Tallinnas käivituva pilootprogrammi viib ellu Suurbritannia innovatsioonikeskus VentureScout, mis ühendab endas ettevõtjaid, endisi suurkorporatsioonide juhte, äriingleid ning ettevõtluseksperte. VentureScout’i meeskond on ellu aidanud 28 iduettevõtet, millest 5 on saavutanud märkimisväärset edu. Lisaks nõustab VentureScout innovatsiooni teemadel ka selliseid suurettevõtteid nagu Siemens, Kraft ja MasterCard.
Müügioskuste arendamise programmis osalevad Eestis tegutsevad idufirmad Funderbeam, Sportlyzer, Sorry as a Service, Signwise, Fleep, ResultsOnAir, Lingvist, Actual Reports, SportID, FlexyPress, CoModule, Nutiteq, Guaana, Plumbr, Timbeter, Toitla, Positiom, GoWorkaBit, DeltaBid ja Deekit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Müügiprogramm käivitub Startup Estonia programmi raames, mida rahastatakse Euroopa Regionaalfondi vahenditest. Startup Estonia eesmärk on pakkuda koostöös Eesti idufirmade ökosüsteemiga Eesti alustavatele ettevõtjatele lihtsasti mõistetavat ja terviklikku arengukeskkonda ning aidata kaasa ambitsioonikate ja maailmale väärtuslike ettevõtete loomisele ning arendamisele.
Programmi kohta täpsemalt saate lugeda
siit ning programmi vältel toimuva kohta saab lugeda järgmise kuu aja jooksul
Arengufondi blogist.Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Global Entrepreneurship Development Index’i (GEDI) järgi kogevad paljud Eesti ettevõtted kasvuraskusi, mistõttu ei saagi neist globaalseid edulugusid, kirjutab Startup Estonia juht Mari Vavulski.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.