Autor: Merlin Mägi • 11. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Parima e-teenuse tiitlile pürib 27 teenust

Eesti parima e-teenuse konkursile on esitatud 27 teenust ning taotlusi saab esitada veel kuni 11. maini.

Esimehe Aet Rahe sõnul hindab žürii iga kandideeriva e-teenuse kvaliteeti, mugavust, teenuse rahvusvahelist potentsiaali, sotsiaalset ja majanduslikku kasu, uuenduslikkust ja turvalisust.  "Kõige tähelepanelikumalt jälgime iga teenuste juures seda, kui oluline on probleem, mille teenus aitab kasutajal lahendada," sõnas Rahe.

Konkursi võitja saab autasuks kõrgeima riikliku tunnustuse - tiitli „Eesti parim e-teenus 2015“.  Lisaks peapreemiale annab ekspertidest koosnev žürii eripreemiad ettevõtete, avaliku sektori ning kodanikuühiskonna e-teenustel. Kandidaatide seast valitakse teenused, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel e-teenuste konkursil World Summit Award.

Konkursi ellukutsuja on Riigi Infosüsteemi Amet.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112